blogg.

Har ätit världens godaste mat idag! Pepparbiff, kulpotatis och bearnaisesås och massor med sallad till det, kan det bli bättre nej!

Tänkte pröva en metod som verkar funka för andra, men som hittills inte funkat sådär jättebra på mig, att skriva det man ska göra på bloggen så gör man det, värt ett försök. Det har inte funkat alla andra gånger, och det kanske är för att det blir så påtagligt då, och det blir ännu mer ett måste, men som sagt I'll give it a shot.

Jag ska göra klart svenskauppgiften idag! Vilket innebär inom en timme innan jag måste gå till träningen.

Får se om jag håller det sen, wish me luck!

Jag har iaf läst ut the witch of portobello nu, ingen dum bok faktiskt! Och just de så har jag även försökt lära mig åka skateboard av mina systers söner och det gick väl sådär måste jag säga XD

Nu, svenska!

I'm out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0