GRATTIS!

Sitter och försöker förstå vad Olof vill att jag ska göra på ekonomiuppgiften, jag och politik går inte ihop och jag har aldrig sagt att ekonomi är min grej, har aldrig kunnat hushålla med pengar.. :P Jag tycker tvärt emot, jag tycker att socialdemokraterna är kapitalister ;) haha

Allt min blogg handlar om är plugg, men det beror på att det är allt jag gör i princip :P Men nu är det bara 5 veckor kvar tills betygen sätts, alla betyg så snart har jag åter ett liv igen. Iaf tills 3 dar efter studenten om jag nu får det jobb jag sökt, för då är jag inte ledig på hela sommaren! Jag säger Diambra eller Thailand eller Bali here I come :P haha

Var en sväng på stan med mor och Natty idag, skulle egentligen bara kolla studentklänning och så skulle jag ta sista twinrixsprutan men självklart blev det lite spring i olika affärer och vips så kommer man hem med något i påsarna ;P Men jag klagar verkligen inte, jag älskar våren mer än någon annan tid på våren och då vill jag ha alla fina kläder som finns överallt i alla affärer! :P


Ett par sjukt snygga sandaler är numera i min ägo! ;) Detta tillsammans med en randig tröja fick följa med hem idag och häromdagen fick två sjukt snygga toppar följa med och ett par svarta tygskor.

Nae, nu ska jag försöka ta tag i ekonomi uppgiften igen! Wish me luck!

I'm out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0