Kalle puling.

Haha sofie ringde förut och sa att hon tappat bort sig i en skog i norrköping tidigare idag XD haha hon och alex skulle tydligen ut och springa och han sprang lite i förväg och hon skulle springa ifatt, problemet var att hon inte hittade alex och blev kvar själv när det började skymma! Till slut hittade hon till sjukhuset och fick tag i en mobil så alex kunde komma och hämta henne! XD Jag skrattade inte lite åt detta!

Emma och jag fikade på Cioccolata idag, kladdkaka med glass och chokladsås och en kaffe= MUMS! Sen blev det träning och sen gick jag en promenad med syrran :)
Fastnade sedan hos pappa och sjöng massor gamla sånger som vi brukade sjunga ihop när jag var mindre :) Det lockade fram många gamla minnen som jag saknar! <3

It's tearing me apart.  Om jag blundar för det försvinner det då?

Imorrn blir det förhoppningsvis 3D bio :)

I'm out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0