Måndag!

Sitter och försöker plugga lite, måste ju göra något vettigt på lovet. :P Skulle jobba en timme med nk-uppgiften innan jag var tvungen att skicka in den sa min lärare, men undra om han menar effektiv tid eller inte ;P För om det är det har jag ett tag kvar, annars är jag klar :P

Åkte till sofie igårkväll och vi gick ut och gick runt hela malmslätt och bara pratade om allt, hoppade hage gjorde vi också! haha vårkänslor säger jag bara! Efter det spelade vi spel med Ture och Johan och sofie förlorade i både tp och när och fjärran flest gånger! ;) Johan och ture bara skrattade åt vårt snacks som var paprika och vindruvor, men ändå åt dem. :P

Älsklingen och jag gick och la oss vid två och nu sitter vi båda och försöker plugga, men tror inte det går så bra för nån av oss, han sitter nämligen och kollar på tv-serier på datorn och jag jaa, jag sitter här och skriver blogg :P

Ska möta upp emma för en fika på stan innan träningen sen :)

STORT GRATTIS TILL MIN UNDERBARA SYSTER EMMA SOM FYLLER ÅR IDAG! <3


Har ingen bild på min syster emma här så blir en på andra emma och jag :P haha

I'm out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0