nytt inlägg igen.

Från att inte ha skrivit någonting på flera dar så har jag plötsligt lust att skriva 2 inom loppet av ett par timmar :P skumt! Men jag tror att det beror på att jag har så mycket känslor inom mig nu så jag måste bara få göra något med dem även om jag inte skriver dom rätt ut! Allt som förut varit dåligt känns nu inte så farligt längre, jag är lycklig och då kan jag skjuta bort det som annars tar alldeles för stort utrymme i kroppen och hjärnan! Jag vet att jag inte alltid är den gamla glada my som är spontan och orkar vara med på allt och det mår jag piss över,men samtidigt är jag glad för att ni mina underbara vänner ändå finns där för mig! :) Och nu blir det förhoppningsvis ändring på det, ska inte lova för mycket, men om jag fortsätter känna såhär så blir det det. Jag försöker.
Det pirrar i min mage igen och den känslan är bara alldeles för härlig!
Och mina underbara vänner! Puss på er!




I'm out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0