Påskägg!

Till skillnad från alla andra har jag nästan glömt bort att det är påsk! Vi brukar inte göra något stort utan kanske bara mysa lite extra och myst har jag gjort dem här dagarna, men inte bara för att det är påsk! Har fått träffa många av mina underbara vänner, min fantastiska pojkvän och min familj de senaste dagarna och det älskar jag!

Jag vet att jag har varit tråkig på sistone, men nu börjar vårkänslorna komma och jag försöker att bara njuta! :)
Och jag har tagit inte bara min första utan också den andra glassen på bosse de här dagarna!

Tack alla för alla gratulationer och alla fina presenter! <3


I never want to hear you say those words again

I'm out! GLAD PÅSK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0