Tisdag!

Har varit i skolan idag och med inte vilket sällskap som helst utan min älskade systeson var med mig hela dagen :D Han tyckte det var jättekul och det tyckte jag också, men han pikade att baletten inte var så kul att kolla på :P Grym som Michael jackson är han iaf :D Efter skolan blev det gratis glass  och sen hemgång. Nu försöker jag fokusera på plugget och fixa lite sådant som måste fixas.

Hade en helt underbar klass med mina elever igår, de körde järnet och visade mig hur mycket de har utvecklats, helt underbara är dom!

Nu har man sommarjobb :D

I'm out!

Kommentarer
Postat av: Lena Petersson

Grattis till sommarjobbet! Själv väntar jag på att få träffa en jobbcoach och gå på en informationsträff för akademiker för att kanske hitta något företag som behöver en extraresursperson.

2010-04-28 @ 21:50:29
URL: http://blogg.passagen.se/ladyblac

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0