Dans!

Nu är jag klar med första delen av koreografin och nästan andra! :D Har ändrat om så nu känns det bättre! Börjar dock bli stressad nu..Klockan har blivit så mycket så vet inte riktigt vad jag ska fokusera på. Men eftersom jag lärt mig det om mig själv så ska jag försöka fokusera på en sak i taget och ta det väldigt lugnt!

Jag måste rekommendera Henrik Fexeus bok "När du gör som jag vill" Jag har bara börjat läsa den, men den är otroligt intressant och lärorik, vi människor blir verkligen lurade varje dag! Riktigt spännande om man vill veta mer om hur vi påverkas och hur vi kan påverka!

Finns på bokia, lagerhaus och säkert på nätet också!

Nu ska jag fortsätta läsa!

I'm out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0