Du då din smutsiga lilla...

Blev kvar på stan efter skolan med Emma och Natty. Vi landade på Gyllenkafét och fikade i typ 3 timmar, tog en sväng på stan och åkte hem. Mycket intressanta samtal och väldigt mycket små roliga kommentarer. Mysigt mysigt! Kom hem gjorde lite styrka, duschade och nu sitter jag här och väntar på att min älskade pojk ska komma och hämta mig, tror dock att han kommer insistera på att kolla på paradise hotel sen, något jag inte gillar fy! men men vad gör man inte, trots att de är jobbiga ibland killarna, men de är ju ändå underbara på sitt vis ;) haha nae vars.

Jaa dålig fotograf, men en bild blev det från idag :P



Hade styrketest idag, har ingen aning om hur det gick, men kändes bättre än förväntat i alla fall.

I'm out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0