FREDAG!

Jag är med Natty på stan och shoppar, eller jag är med Natty som shoppar på stan! Själv är jag smakråd och lunchsällskap. Än så länge har jag inte fått något sug men har inte kollat så mycket än så länge heller så det kanskse kommer :P Sen blir det förbi älskade systeryster som flyttat till stan och ta en fika och sen hem och ta det lugnt. Min förkylning tillåter mig inte att göra några stora utsvävningar..

Skönt med fredag! Har fått lite projektarbete gjort så känns som jag kan ta helg med gott samvete trots att jag måste plugga lite. Ska försöka lägga mesta energin på att koreografera till min kurs som börjar på måndag! :)

Nu ska jag fortsätta vara smakråd! Trevlig helg!

I'm out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0