Fullt ös!

Tänkte ha en lugn söndag, och det hade jag tills jag insåg att jag var tvungen att fixa problemet med musik eftersom min kurs startar imorrn, har iaf börjat koreografera nu. Är inte jättenöjd, men det är en början så har jag tänkt vidare utveckla det under kursens gång. det går fort som satan så det jag gjort tror jag räcker för imorrn iaf. Tråkigt bara när man inte ahr musik man är 100 % nöjd med till stretch och sådant, men ska bli sjukt kul att undervisa igen! Kommer vara riktigt nervös imorrn vill jag lova.

Imorrn är tydligen ingen vanlig dag i skolan, har intro till Eu-rollspel på morgonen, sen workshop (varför ska vi alltid ha det när jag inte mår hundra procent bra?) och sen kanske vi inte har någon jazz. Blir spännande. Maria och jag och några till ska typ göra en del av Cambridge testet imorrn, inte på riktigt men ändå. Jag börjar undra vad jag gett mig in på, men så farligt kan det ju inte vara right?


Jag tror jag börjar veta vad jag vill göra!

I'm out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0