Hemma hos älskl.

Sitter hemma hos älskling och fixar lite ärenden och håller ett halvt öga på femmilen. Trodde att jag skulle bäva mer inför imorrn än vad jag gör, men det kommer kan jag tänka mig. Dock kul att jag har dansklass och Da Flow träning imorrn kväll iaf! :) Engelskan förstör min dag dock. Har iaf haft en mysig söndag och har precis ätit sockerkaka och druckit kaffe och innan det intagit potatisklyftor och revbensspjäll. :) Min syster och hennes pojkvän kom idag och visade upp nya tatueringar och säg íngenting till Johan, men jag blev allt lite sugen!


Haha ber om ursäkt för mina extremt fula tår! Är lite sugen på att göra något mer på foten, men som sagt, säg inget!

I'm out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0