Humörsvängningar jaa!

Jaa mitt humör svänger ganska kraftigt väldigt fort. Jag skulle kunna kalla mig samma sak som vi brukade kalla Wahlman för klimakteriekossa, men eftersom jag inte tror att jag är i klimakteriet så vet jag inte riktigt vad jag ska kalla mig. En sak är säker iaf mitt humör svänger väldigt snabbt och inte på grund av något speciellt utan i allmänhet, det kan vara allt!

Är iaf på mycket bättre humör nu än förut! Mycket tack vare folket i klassen! :) Jag är också äntligen klar med min undersökning till PA:t ÄNTLIGEN! Jag ska småfixa med den ikväll men det är sånt jag gillar, att organisera! eller hur irina? Men hädanefter ska jag bli mer spontan!

Känns som att helgen kommer bli great! Myskväll med Mama ikväll, fest för chris imorrn och mys med älsk på söndag, låter som en toppenhelg i mina öron!

I'm out, på mycket bättre humör den här gången!


Kommentarer
Postat av: ira

SPONTANT :D

2010-02-13 @ 11:13:25
URL: http://solovyova.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0