Lördag.

Lördag idag, fredag igår. Var som ni redan vet om ni läst inlägget innan och shoppade med Natty på stan igår. Vi avrundade dagen på subway och meningen var att jag skulle hem. Fastnade hos min kära syster som numer bor cirka 5 minuter bort  :) Blev baguette och chips och massor gott till let´s dance. Självklart lite bus också eftersom hon har tre underbara pojkar! Kan säga att hon och jag har tisdagarna planerade från och med då Desperate housewives börjar! :)

Idag vill jag ta det lugnt. Ska läsa lite i en bok till projektarbetet, kanske åker till simhallen med F. Men ska ta det lugnt så jag kan koreografera till min kurs på Måndag! Jag kommer va supernervös men de ska bli jättekul att undervisa igen! På måndag ska även jag och Emma ha vår sista klass för Da Flow på ett tag, skitkul att se dem göra vår koreografi! :)

Nu tillbaka till tv:n :P

Just de måste först berätta att jag hittat något jag verkligen tycker är kul, att redigera! När jag var på extra fick jag mig en tankeställare och jag älskar att skriva, organisera och så vidare så det är något jag vill hålla på med på något sätt, har även gjort min första affisch i photoshop! Med handledning självklart men de är skitkul! :)

I'm out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0