När du gör som jag vill

Är helt fascinerad av henrik fexeus bok fortfarande! Jag vill också ha all den kunskap han har om hur människor fungerar! Sitter och läser lite i den samtidigt som jag fixar med mitt PA eftersom den faktiskt är en del av mitt PA.  Vill ni (ni få stackare som faktiskt läser detta :P) veta en sak, jag sov till klockan var halv tre idag och ändå så gjorde jag inget speciellt igår! Snacka om att jag fick chocken när jag kollade på klockan! Det är PR personligt rekord ;) haha Jaa tydligen behövde jag det så nu borde jag orka med hela kvällen hos Chris! Ska bli superkul!


Helt sjukt vad jag har fått uppleva med dessa underbara människor! Ni är bäst! Nu syns ju bara Chris och jag men ni förstår vad jag menar! DA FLOW! <3

så snart är det dags att börja göra sig iordning så man hinner välja ut vad man ska ha för kläder på sig och så vidare! Jag hoppas på en lyckad kväll och jag hoppas att ni få stackare igen som faktiskt läser detta också får det! Grattis i efterskott Chris!!

I'm out! (Jag vill ha min solbränna tillbaka!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0