ofattbart!

Jag kan fortfarande inte förstå att jag faktiskt har varit på andra sidan jordklotet! På den underbaraste platsen någonsin! Jag tittar på bilderna ofta och bara önskar att jag var där igen! Allt var perfekt, okej Emmas sjukhusvistelse och det kunde vi skippat men resten!
Här kommer lite bilder för att jag längtar tillbaka!

¨
Bara att få ha sol, strand och värme igen!


Den galna apan gav mig ett gott skratt i efterhand!


Jag var dessutom där med bästa tänkbara gäng!


Vi rockade loss tillsammans!! :D


Och vi märkte oss för livet! haha

Jaa, det är iaf vad jag försöker hålla mig uppe med i det här hemska vädret!

I'm out!


Kommentarer
Postat av: Emma

Åhhhh!!! Nu fick jag abstinens...

2010-03-03 @ 09:07:45
Postat av: My

Jag förstår det Emma!! Jag vill bara tillbaka!!

2010-03-07 @ 19:46:24
URL: http://mysuzette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0