Tisdag!

Sitter hemma hos min käre far och jobbar med affischerna till projektarbetet som vanligt :P haha det är kul dock, tror jag är uppe i 4-5 olika affischer nu eller så så det blir spännande att se vad alla tycker :)

Idag ska jag träffa Sofie och Malin på stan och ta en fika, det var alldeles för längesen jag umgicks med dom! Efter det kommer älsklingen till mig och det blir förhoppningsvis lite mys! Funderar på att köpa hem chokladmousse eller något annat mumsigt. Några förslag? :)

Sen blir det antagligen promenad med syster också, skönt att äntligen ha någon här man kan gå ut och gå med istället för att gå själv, dock är inte vädret så lockande så får se :P Ska ner till FU snart och göra lite mer på dansen till projektarbetet, jag och sofie ska fixa en fras jag ska göra.

Imorrn blir det träning igen mellan 10-12, byebye sovmorgon! haha

Nee tillbaka till affischerna!


Jag vill tillbaka men jag laddar inför Cypern istället! (datumet stämmer inte :P)

I'm out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0