Dans!

Idag blir det lite dans, ska bli så sjukt skönt att bara få röra på sig! :) Har haft en skön och lugn helg, med lite återförening med gamla kära vänner vilket inte är fel! Sen har det varit lugnt vilket är så så skönt! För imorrn är det back to work!

Jag fick tusen frågor vad jag ska göra nu när jag har gått ut skolan och det är så skönt att säga jag vet faktiskt inte och trivas med det! Jag so vill ha kontroll och veta allt är faktiskt inte orolig alls, jag gör det jag vill utav de chanser jag får och det är underbart att ha den känslan! Jag kanske är kvar i Lkpg, kanske är i Sthlm, kanske bali kanske är ombud hos kommunen, kanske danslärare, kanske telefonintervjuare eller scanare :P


Vi får helt enkelt se vart livet tar mig! Det är en spännande tid som kommer!

I'm out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0