Godnatt!

Nu ska jag mysa i min säng! Gosa in mig i kuddarna och säga godnatt! Imorgon ringer klockan vid fem, kvart över fem och då ska jag bege mig till första dan på jobbet, så wish me luck! I will need it! Hoppas jag mår bättre imorrn bara! Men nu ska jag inte klaga, utan bara njuta och krypa ner i min mysiga gosiga och sköna säng! Har haft en toppenhelg!! :D


Med denna bild säger jag godnatt och hoppas att alla sover gott sen inatt när ni går och lägger er:P För antar att ingen går och lägger sig så tidigt som mig ;) Men ska kolla på tv en stund..

Imorrn ska jag försöka lägga upp lite bilder på lite nyköpta grejer, bland annat visa mina sjuuukt snygga nya skor!
As I fade away! / My

Kommentarer
Postat av: Lena Petersson

Hoppas att det har gått bra på jobbet!

2010-06-15 @ 00:24:19
URL: http://blogg.passagen.se/ladyblac

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0