Helg!

Gud va skönt med helg! Äntligen och så vet man att man har kort vecka nästa vecka och är ledig på midsommar WEI! Klagar dock inte, trivs alldeles utmärkt på jobbet än så länge! :D Tråkig uppdatering har det dock blivit, varit lite trött, inte van att gå upp fem :P

Igår blev det iaf mys med Bella <3 och vi mötte även mickan och några till och blev på stan ett tag längre än planerat, mys!

Idag har jag hjälpt till på DAnce in the citys avslutning och sedan bara tagit det lugnt. mår inte bra ifrån förkylningen än så det känns sådär.. Sov iaf över hos syrran häromdagen och gud vilken söt unge de har, helt sjukt! Jag vet att jag är partisk men hon är sötaste ungen som finns!

 
Bilder ifrån äldsta syrrans examens middag förra helgen :)

Men nu till något viktigare, idag är en stor dag och då syftar jag inte på kronprinsessans bröllop, det kommer jag till senare! Något ännu viktigare är att min käre far fyller år idag, stort grattis älskade pappa! <3

 
Älskade pappa!

Min pappa är världens finaste bara så ni vet ;)

Men till kronprinsessans bröllop då, känns som man måste nämna det en dag som denna trots allt..  Jag vet att min syster har korkat upp champagnen och suttit bänkad framför tv:n hela dagen ;)

Jag har varit sjukt trött på allt tjat om detta par som hållt på i månader och varit på löpsedlar nästan jämt.. (Finns det inte lite viktigare nyheter i världen?) Självklart är det stort och jag är jätteglad för deras skull, att de får gifta sig trots att han bara är en vanlig "svensson" från Ockelbo, men att vi ska betala så onödiga grejer är lite dumt tycker jag. Dock har jag läst mycket bra om dem de senaste dagarna som jag tycker om, som att alla blommor och sådant ska vara kravmärkt? om det nu kallas så på blommor och köras med mijlöbilar, vilket är bra.. Så fram till poängen, idag när jag tittade tyckte jag att det var fint och de bara lyste av lycka, så man kan inte annat än att vara glad för deras skull! Strunt i alla mina negativa kommentarer innan ;)


hd.se  Grattis Kronprinsessan Victoria och Prins Daniel!

Nu väntar sängen!

I'm out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0