Skor!

Jag har blivit skogalen på senaste tiden! Bara älskar skor! Har hittat älskade skor till bra pris också, ibland lönar det sig att vänta med inköpen! Mitt senaste köp var från monki och jag har kollat på dem länge och nu var det halva priset så då var jag tvungen att slå till! Dock gör inte bilderna dom rättvisa :S Men iaf här är dom!




Bilderna är från monkiworld.com
Jag fullkomligt älskar dom och eftersom jag inte har några stövletter sen innan  så är det alldeles utmärkt, plus att de matchar min nya väska med dragkedjor ;)

Mina nya darlings!

I'm out!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Haha, jag är precis likadan. Snygga skor.

2010-07-24 @ 23:40:57
URL: http://www.herrskor.org

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0