Uppdatering!

Nu kommer lite uppdatering ifrån den här veckan som har varit! Den har innehållt studentmiddag, flakklädning och självaste studenten såklart! Nu har jag bara ett litet urval av bilder så mer kommer!


Mötte upp min käre far en snabbis innan studentmiddagen i onsdags kväll! <3


Tog lite egobilder innan också :P så blir det när man inte brukar ha tillgång till kamera ;) (Efter som ett as snodde den på Bali! :S)


Emma och Sofie och jag var först på plats på Storan, förutom lärarna som redan hade börjat partyt ;)



Ira var fin fast utan studentmössa! ;)


På torsdagen var det dags för klädning av flak, före-bild!


WEI! :D


Så sant som det var sagt! ;)


Vår interna sida med saker som ingen annan kommer fatta längre.. :(

Sedan var det dags för den stora dagen! Dagen D


Lite mörkt :P Tvingade mamma att ta ett kort, dock innan mössan hade hunnit åka på!


Champagnefrukost i sporthallen :P haha halv åtta på morgonen, så pigga har folk nog aldrig varit så dags tidigare!


Efter några glas champagne bar det av till skolan för foto och sedan till konsert och kongress där vi otåligt fick stå och vänta på att marchera in till tonerna av: när FU3, när fu3, när fu 3 marcherar in, då jublar hela skolan, när fu3 marcherar in!

Väl inne blev det spex och sånger med alla i skolan och nära och kära, tack alla för underbara spex! XD

Efter detta var det det allra bästa! Utspringet!
Vilken känsla att se alla välkända ansikten och massor av nära och kära stå där utanför och hurra för en! <3


Tack underbara ni! Emma, jonna, benjamin, emma, mamma, pappa, Johan och hans släkt tack så jättemycket för att ni kom! :D Ni är bäst! <3 Kan inte beskriva hur glad jag blev av att ha er där! <3 Och Emma du är för söt, fick ju nästan mig att gråta också! <3

Sedan blev det flakåkning och studenmottagning för att gå ut till Platå på kvällen! Mer bilder ifrån de kommer senare!

Grät inte en tår på dagen utan allt kändes overkligt och jag svävade på moln, tråkigt att jag inte hade någon röst bara, det tog ner humöret lite eftersom jag inte kunde skrika eller sjunga men det brydde jag mig inte så mycket om :P Men på kvällen kom allt över en och jag insåg att jag var tvungen att säga hej då till nio av mina bästa kompisar! <3 När anki och Stephie gick då började jag inse.. Då kom tårar som vägrade sluta och vi gick till burger king istället för att bara få prata och sitta.. Nu har jag ingen klass längre och ingen som kommer förstå mina kom igen nu dåå och punsch och hörrö du magnus och alla interna skämt vi har! Kommer sakna någonting hos alla och speciellt dynamiken vi har tillsammans! <3

Älskar er FU3D! <3<3<3

Nu är siktet inställt på att börja jobba imorrn, nu är man vuxen... på gott och ont. Känns som att det kommer mer uppdatering!

As I fade away! / My

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0