Aj!

Åh shit va kallt det var imorse! Fick stå ute i 25 minuter och vänta på tjejen som hade nyckeln till jobbet också på grund av ett typ missförstånd! :P Nu har jag iaf klarat av en 9 och en halvtimme lång arbetsdag och sitter äntligen i soffan! Har varit lite duktig här hemma också och diskat lite också! fick stå lite i köket idag på jobbet och göra en hel del kaffe också :D Jättekul! Men det var en otursdag på jobbet! Jag skar mig och klämde tummen när jag skulle ta in våra skyltar och en annan kille skar sig på hållaren till plastfolien! Inte mer sånt tack!!

Imorrn börjar skolan igen och vi ska äntligen ha street!! Men självklart känner jag mig dålig då.. men hoppas att jag vaknar imorrn och mår superbra! :D

Usch vilket tråkigt inlägg! haha men men, det är ju valfritt att läsa ;)


Får en till bild på ira och mig som var lite rastlösa igår innan emma och anton kom hit ;P

I'm out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0