Dinner!

Wei! Ikväll blir det middag här hemma hos oss med vi tre rommies och sen Emma och Anton! Det står Tacos på schemat och efterrätt och massor! :D Det ska bli mys! Men snart får de komma jag är hungrig!! hihi Matvrak jaa!
Har skurat och fixat hela lägenheten! Så nu ser den bättre ut än nånsin innan på de här månaderna!

Nu är jag iaf på bättre humör än i det tidigare inlägget. Det går upp och ner. Men ska bli trevligt ikväll, men blir tidigt och väldigt lugnt då jag fortfarande inte mår jättebra och jag ska vara inne på jobbet klockan 8 vilket betyder att jag måste sätta klockan på typ 6.. Inte kul! Men jag gillar mitt jobb!


 


nee nu får dom ta och komma! Annars börjar jag äta på soffan eller nått! MAAAT!


I'm out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0