...

Har haft en gnagande känsla ett tag, vet inte varför, jag trivs i skolan, jag trivs på jobbet och jag trivs i sthlm som stad, tror jag. Men det är något som inte känns bra. Det är inte bara nu när jag pratat med Johan utan något jag känt en längre tid.. Haha Började böla när jag pratade med mamma i telefon i fredags, och jag stod i kön på hemköp, då var jag glad att sthlm är stort, för det är ingen som kommer träffa mig igen :P

Jag försöker bara komma på vad det är som inte känns bra, men jag kommer inte riktigt fram till något. Jag är ju glad med det jag gör här... Jag kanske bara saknar er alla där hemma helt enkelt!

Jag  ska fundera på saken..

Kommentarer
Postat av: Lena Petersson

Du saknar dansstudion =)

2010-11-20 @ 21:32:09
URL: http://blogg.passagen.se/ladyblac
Postat av: Mickan

Kämpa på gumman, vi finns alltid kvar :) <3

2010-11-21 @ 20:04:16
Postat av: Mickan

Kämpa på gumman, vi finns alltid kvar :) <3

2010-11-21 @ 20:04:49
Postat av: Frida, klassis

Det är en känsla som jag känner ibland också, det är verkligen jättesvårt att sätta ord på vad det är men försök bara att slappna av, inte stressa upp dig och försök tänk på det positiva.

Du har verkligen utvecklats OTROLIGT mycket sen dag ett. Du har fantastiska kvaliteér och om det fortsätter så här så är jag säker på att man kommer se dig på diggelooturnén och mycket annat snart.

Plus att du har ett hjärta av guld!

STOR KRAM

2010-11-23 @ 23:10:34
Postat av: sophie

du klarar det gumman. man får sakna sitt hem.

<3

2010-11-25 @ 19:26:42
URL: http://sophieelizabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0