Friday!

Shit vad den här veckan har gått fort, hade beställt massagetid hos en tjej i min klass som är massös, men kom inte ihåg att det var fredag plus att jag är sjuk så det blev inget av de. Men det fick mig att inse hur snabbt tiden går! Shit redan fredag och lovet är snart över!

Igår pratade jag med min älskade, vilket var superhärligt, så skönt varje gång jag får höra hans röst igen!
Annars var dagen igår inget rolig då jag vaknade och kände mig som jag blivit överkörd av nått, huvudet värkte, hade feber, förkyld.. Usch! Så blev inget jobb :( Men idag mår jag iaf bättre så ska försöka jobba idag iaf :)

Snart flytter vår kära Robby hem, det känns jättekonstigt! Vi umgicks inte så mycket förut, men vi har ju alltid umgåtts på nått sätt och nu kommer det kännas jättetomt att inte ha honom här. Men det känns ändå bra, ira och jag har alltid sagt att vi ska bo ihop och det funkar toppen så jag är superglad att jag iaf får bo med henne! Vi har planerat vår framtid genom ett samtal igår kväll haha så nu ska planerna bara gå i lås XD haha Man ska ju drömma iaf! Och dom planerna är ju ite bara för oss så kanske ska ta det med de som vi har i tankarna också :P

Blev sugen på att skriva av mig lite bara, så nu har jag gjort de! Vi ska ha lite alla helgona middag här imorrn, vilket ska bli supermysigt, bara hoppas att man mår lite bättre!

Nu ringde de från jobbet så nu ska jag tydligen börja jobba tidigare, så måste fixa mig lite och städa lägenheten så den inte ser ut som ett bombnedslag när Iras föräldrar kommer och tittar på hur vi bor.

I'm out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0