Jobb!

Fick jobba lite mer än planerat idag, good good! Och så kom Carro och Cissi och käkade mat vilket var kul! Har varit på asbra humör trots att jag fortfarande inte mår bra! Vi hade så himla rolig impro-klass (jaa det är jag som skriver det här :P) och sen streetfusion med Susanna Asovic! WEI!! Så himla kul! :D Så trots att jag fick vara kvar en timme extra på jobbet med hantverkare som stökade till i vår renhet så är jag fortfarande superglad! :D

Inte blivit några bilder idag heller, faan va jag är dålig :P

Men men så är det. Inte riktigt haft tid för det, men det ska bli bättre!

Just det, att vi hade sång imorse bidrog ju också till att dagen blev toppen! :)

Nee nu ska jag städa och laga matlåda!

I'm out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0