Morgon...

Vad gör jag uppe såhär dags en söndag? Joo jag ska nämligen dra mig till jobbet om sådär tjugo minuter.. Omänskligt tidigt att sätta klockan på tjugo över sex en söndag! Usch!men nu är jag uppe iaf och det börjar ljusna lite ute. Går inga bussar såhär dags en söndag heller så får gå i kylan till tunnelbanan, tummen ner för det.

Men jag är inte bitter även om det faktiskt låter som det ;) Jobb=klirr i kassan plus att det faktiskt är kul när man väl är där!


Jag är uppe!!


Men det känns mer lockande att sitta kvar inne med temuggen i handen, eller gå att lägga sig igen, men jag vaknar snart, om inte annat när jag kommer ut:P

Hoppas inte jag skrämde någon med bilderna ;)

I'm out!

Kommentarer
Postat av: Cazzie

Snygg klänign du har på din header!

2010-11-07 @ 13:23:04
URL: http://cazzieme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0