My love!

Har skypat med min älskling precis ett tag iaf, så himla härligt att höra hans röst och se fina fina honom! <3

Igår var Nikki här en sväng och vi satt och pratade och skrattade! Mys! Idag har jag sjungit i tvättstugan och tyckt synd om mina grannar som måste lyssna på det :P Tog en slappardag idag, ska städa lite här hemma tänkte jag, iaf fixa all tvätt och försöka få någon slags ordning i min garderob :P

Imorrn blir det jobb!


Han har sytt upp massor med kläder och skor och sånt skitbilligt! Jag vill också sy upp egna sneakers! :)

I'm out

Kommentarer
Postat av: Lena Petersson

De vet säkert att det är tråkigt i tvättstugan och att man måste sjunga eller göra någonting annat för att inte somna över tvättmaskinen. De tycker säkert om sången som ett avbrott från det eviga tvättmaskinsljudet...

2010-11-20 @ 21:30:53
URL: http://blogg.passagen.se/ladyblac

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0