Oh no!

Ni som känner mig, vilket är den skara som läser min blogg, vet att jag fullkomligt älskar the hills! Nu har snart sista säsongen visats och serien läggs ner, och till min förtvivel så ska även the city läggas ner! Jag som tycker det är skitkul att följa the city nu när det går bra för Whitney och Whitney Eve märket! 

Såg det näst sista avsnittet av the hills nyss och nu önskar jag att jag hade fått med mig mina the hills dvd:er upp hit tills sthlm, då skulle det bli nörda av! Emma, elin  nån som vill komma hit och ta med sig dvd:erna? :D hehe

 Det är något jag inte får glömma nästa gång jag åker hem!


Så himla söt klänning från Whitney Eve! Kanske inget jag skulle ha på mig, men såå fin att titta på!


:( Tråkigt jag som tycker det är bland det bästa som visas på Mtv! men det kommer säker nått nýtt man gillar, eller? Iaf kommer jag aldrig titta på Jersey shore!

I'm out!

Kommentarer
Postat av: Lena Petersson

Det lär vara en massa bra dans på svt 2 ikväll har jag hört.

2010-11-06 @ 13:19:35
URL: http://blogg.passagen.se/ladyblac

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0