Skola!

Usch har precis suttit och kollat på streetklassen med Suzie!  Jag hatar att sitta, men har varken tid eller råd att vara sjuk så har inte mycket till val...  Ska vara frisk till klassen på onsdag iaf! De började på en asnice koreografi till sweet dreams med Beyonce! Suzie var jättehärlig så ska bli kul att ha henne ett tag!:D

Ska väl dra mig till jobbet snart och hoppas att jag får jobba lite extra tid! :D Aldrig fel! Tänkte kolla om min älskling var inne på skype men nee, så då kan jag lika gärna dra mig och käka i lugn och ro på jobbet!

Idag får jag jobba med hon som jag brukar , Emmie! Vilket ska bli skitkul, känns konstigt när jag inte jobbar med henne. . 
 
I'm out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0