Tack!

Tack för alla peppande kommentarer! Man har sina downs och det är nog bara normalt, vilket är ett gott tecken ;)

Börjar faktiskt få lite julkänsla! :D Synd bara att jag precis betalat min utbildning så nu är jag pank :P Men men det är ju det jag vill göra så det är värt pengarna! :)


I förra veckan eller förrförra kom julskyltningen igång! :D


Vi var 3 pers som försökte få ihop en lampa :P


MYS!! Snart jul!! Är dock ledig max 2 dar men men ;)

Vi hade ju ett gig i fredags också :D Det var på en mässa och vi var inledningsnumret! Sjukt kul, ett inte alltför seriöst nummer heller så det var superskoj! Har saknat att stå på scenen!


Inte direkt bra kvalité men ändå :P Vi hade alla fransklänningar i olika färger, några svarta, några vita och sen några färgglada :)

Nuu ska jag fixa lite här hemma och sen snart dra mig till sängs, har mått lite halvt illa idag så...

I'm out!

Kommentarer
Postat av: sofia

my, hur överlever man ? hur måste man tänka? tror du han saknar mig lika mycket som jag saknar honom där borta ? :(

2010-11-26 @ 08:35:25
URL: http://avtrollis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0