Bakisdag!

Jaa söndag är en riktig bakisdag, även fast jag inte är särskilt bakis från igår, men lite seg är man allt ;P Tur att man inte har pizzerian utanför fönstret längre, eller skrev jag tur, jag menade otur ;) Har bara slöat hela dagen, kände att jag behövde det, har övat lite på sången.. Får se vad det blir på onsdag.

Har nu börjat göra mig iordning, ska på personalmöte på jobbet. Sen blir det en överraskning så vi får se vad det är för nått :) Så jag har blivit beordrad att inte komma i joggingbyxor så hade inget annat val än att göra mig lite iordning ;)




Jaa ni egobilder i webcam, herregud.. men men tänker att det iaf kanske blir lite roligare om bloggen innehåller några bilder även om det inte är dom roligaste heller ;P Ska försöka lägga upp lite bilder på lägenheten med, ska bara fixa en kamera ;P

Nee nu är det tillbaka till soffläge och en kopp te innan jag drar mig in mot stan ;)

Hur har er helg varit? Jag kan ju inte ringa er alla som jag tycker så mycket om!

I'm out!


Kommentarer
Postat av: Syster-Yster

Här knallar det på peppar peppar! Ledsen att jag inte hade tid att prata igår.. Ha det bäst.

Kramar.

2010-10-24 @ 18:44:25
Postat av: Bella

Långt håret har blivit :)

2010-10-25 @ 22:28:41
URL: http://splitterbomb.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0