Enkel espresso, cappuccino, latte macchiato, ångvispad mjölk.

Jobbet tar energi och jobbet ger energi, skolan tar energi och skolan ger energi, saknaden tar energi och ger energi.

Har precis varit duktig och lagat mig en ordentlig matlåda tills imorrn! Potatismos och köttbullar! MUMS så himla efterlängtat! Har inte ätit ordentlig husmanskost på länge, det som är det godaste som finns!! :D

Träffade efterlängtade Emma och Jonna i helgen och äntligen har vi kommit fram till ett datum då de kan komma hit, även om det är alldeles för långt fram egentligen :P Blir alltid glad av att träffa dem!

Fick låna ett par steppskor av Jonna så idag ni har jag tagit min första stepplektion med riktiga steppskor XD Ni skulle bara ha sett mig, då hade ni haft kul! ;P Jag har fått sjuk respekt för steppdansare!



Vår lärare är helskön och gör stepp sjukt mycket roligare än vad jag trodde det skulle va, även om jag hade en skitdag när det gäller dansen idag, men det får man ha..

Nee nu väntar mer vuxensysslor så som disk ;P haha

 I'm out!


Kommentarer
Postat av: Emmiz

Längtar tills vi kommer och hälsar på dig!!!! <3

2010-10-19 @ 08:52:38
Postat av: Lena Petersson

Ja det gäller att hitta balansen mellan energiladdning och urladdning =).

2010-10-19 @ 18:47:06
URL: http://blogg.passagen.se/ladyblac

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0