I won't cry

Undrar hur många gånger jag sagt just de orden till mig själv, men lyssnar min kropp nee :P haha så vill bara varna er för att det kommer komma en del deppinlägg framöver, då jag bara behöver skriva av mig, men självklart ska jag försöka dela med mig av lite roligare saker också!

Idag blir det skolan, som jag typ måste gå till nu och sen jobb typ direkt efter och sen är det snart dags att sova igen :P haha men det är bra att dagarna går fort, för ju snabbare kommer min älskling hem igen och ju fortare går dagarna tills min saknade Elin kommer hit!! :D

Jaa ni, nu måste jag dra mig!  Förlåt för jättetråkiga inlägg..

I'm out!

Kommentarer
Postat av: Lena Petersson

Känslorna låter sig inte luras så lätt, tyvärr.

2010-10-04 @ 13:23:47
URL: http://blogg.passagen.se/ladyblac

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0