Jaa..

Ibland bara 'ändras det så fort.. Har varit nöjd med dagen och sen helt plötsligt blir jag skitsur när rumskompisarna kommer och vill diskutera en sak. Vet egentligen inte varför.. Bara att ibland behöver man bara va, och det har nog varit lite för lite sånt på senaste tiden. Veckorna går åt till att jobba och gå i skolan vilket jag tycker om men som man ändå önskar att man fick ett break från ibland. Jag vet inte riktigt.

Elin har iaf varit här i helgen och det har varit sjukt kul! :D Helt sjukt att vi inte känt varann så länge men ändå känns det som vi varit kompisar hur länge som helst.

Har handlat lite i helgen och har lite mer på inköpslistan! Det är farligt att gå på stan, men shopping kan va medicin ibland ;)

Var på en dansföreställning idag, delad scen på balettakademin, flera olika verk som visas samtidigt eller jaa efter varandra, det var sjukt bra och väldigt inspirerande, Marie Carasscos verk var sjukt bra! Och vår lärare Sandra Vahter var grymt duktig!


För mitt humör ikväll..

I'm out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0