Let me play with you.

Jaa vilken underbar dag! Vaknade utvilad för en gångs skull, vilken bra start! Åkte till skolan, hade balett vilket är sjukt nyttigt och ger resultat, ibland iaf ;) SEn hade vi den roligaste klassen på länge! Commercial med Dan! Shit vilken  rolig klass alltså, skönt att slippa lite av teknikträningen och dansa! Var sjukt nervös innan då Ira visat mig klipp från deras klasser på hans koreografier och vi körde en av de som hon kört och de är så detaljerade och snabba, men helt underbart roliga! Så jag försökte köra järnet och svävade på moln till jobbet tack vare lyckoruset! Har klass med honom imorrn igen :)

Sprang till jobbet efter en snabbdusch och det var ganska mycket folk vilket är kul. Det kan ha haft  något att göra med att kön in till skrivaffären som ligger mitt emot jobbet var helt sjukt lång då Håkan Hellström satt och signerade sin nya skiva. Åh herregud, ni som har hört mig prata om honom någon gång vet vad jag tycker, vilken hysteri!

Har nu precis kommit hem från jobbet och ska ta mig något att käka.


Typ såhär glad var jag efter klassen idag! Det är såna här känslor efter en klass som gör att man dansar! Helt underbart!

I'm out!

Kommentarer
Postat av: Petra

Låter underbart! :-D

2010-10-15 @ 17:57:36
URL: http://metrobloggen.se/petrakardell

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0