Lördag!

Ska dra mig mot jobbet, jobbar två till sju idag och sen blir det direkt till klassfesten, får fixa mig där.  Igår blev det mys med mina rumskamrater ;) Och Tim vilket var mysigt, då vi knappt spenderar någon tid tillsammans fast vi bor ihop!  Hatar vädret, men men vad gör det, idag är jag glad ändå!


köpte mig en blus för ett tag sen, som jag tänkte lämna tillbaks, men blev inte så så nu är det bara att börja använda den. Älskar den, men den är väldigt olik allt annat jag har, men det är väl det som är tjusningen. Så idag får den invigas! Ikväll blir det partyoutfit på riktigt, klänning och klackar! det var ett bra tag sen!

Nee nu måste jag dra mig, måste ju ladda upp! Jobbar med chefen och ett par andra som jag inte jobbat så mycket med så det blir spännande! Wish me luck!

I'm out!


Kommentarer
Postat av: elin

tröjan blev ju skitbra!! :) <3

2010-10-23 @ 15:21:10
URL: http://elinsofiajansson.blogg.se/
Postat av: Bella

Upp med lite bilder på lägenheten då! Så man får se hur ni bor :D

2010-10-23 @ 15:50:52
URL: http://splitterbomb.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0