Tårar.

De har två dagarna har varit så långa, jag räknar dom om och om igen och önskar att de skulle vara fler så att du snart kom hem igen. Men de är fortfarande 2 vilket betyder att det fortfarande är nästan 16 veckor tills jag får se underbara du igen. Hur ska det gå? De stunder under dom här dagarna när jag har haft fullt upp har gått, men nu sitter jag här och bara tänker, och tårarna bara rinner..

Älskling, Gör så att den här tiden går fort och du snart kommer hem till mig igen, för jag vet inte hur jag ska stå ut med det här i jaa vet inte exakt men 125 dagar till...









Men som du säger, vad är 4 månader av en livstid, 4 månader är 1 % av mina hittills 19 år och 10 % av den vi tillbringat tillsammans tills nu. Det känns bara som en väldigt lång tid, just nu...

Jag saknar dig!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0