Update.

Jaa kanske dags för en liten uppdatering. Blir inte så mycket av den varan då jag har typ en timme om dagen jag kan göra exakt vad jag vill... :P Men jag har det bra här i Sthlm, börjar med nya grejer på jobbet så känner mig precis lika förvirrad som i början nu, ´haha nee inte riktigt kanske. Har skola och jobb om  dagarna, så tänker skona er lite från mitt tjat (om nån nu ens skulle läsa:P).

Hade steppklass för första gången idag, var faktiskt roligare än förväntat och svårare! Shit alltså! Jobbar med motivationen och det känns bra! Imorrn står lite commercial på schemat för första gången så det blir spännande! :D Balett också, jag ÄLSKAR balettlektionerna! Speciellt stången! Äntligen får jag chans att verkligen jobba på det grundläggande jag saknat! Eller jaa saknar.

Önskar bara att man hade lite mer tid över så man kunde repa dans och sång.  Men men jobbet är jätteroligt och Emmie som jag oftast jobbar med är helt underbar!

Jaa lite roligare uppdateringar kanske det blir sen iaf ;P

I'm out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0