Vilken dag!

Åh vilken dag jag kommer ha! SKa skypa med min absolut finaste och sedan ska jag träffa världens bästa bella! Lägg till lite slappande framför tv:n innan dess och min dag är perfekt!

Igår blev det en spontantripp ner till stan, var meningen att jag skulle stanna hemma men syrran fick med mig och spela biljard och ta några cider med henne och hennes pojkvän vilket var trevligt! :) På dagen träffade jag dem och kollade på deras nya lägenhet och sen lunchade jag med Johans föräldrar vilket var mycket trevligt :)


Bella min gamle goda vän ;) Alltid lika kul att träffa henne! :D

I'm out!

Kommentarer
Postat av: Mickan

Synd att jag inte kunde va med :( Miss you vännen <4

2010-10-31 @ 20:26:38
Postat av: Bella

haha den där bilden alltså! :)

2010-11-01 @ 10:16:51
Postat av: My

Haha jaa det är den bilden på BElla och My sen urminnes tider ;) haha Mickan, jag önskar också att du kunde va med :(

2010-11-03 @ 22:22:57
URL: http://mysuzette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0