WEI! Tv-kväll!

Nya desperate Housewives och Cougartown alltså hel kväll framför tv:n! Efter en lång dag i skolan och sen jobbet! Gick upp tidigt för att hinna till vårdcentralen och ta lite nya prover innan. Pratade med bästaste Elin också som kommer hit på fredag!! :D :D

Det är så himla skönt att dansa för sin egen skull, något jag lärt mig här och försöker göra! Än så länge iaf!  Det är underbart! Något jag ska försöka extra mycket med imorrn då vi har en klass, som jaa vi kan säga såhär jag inte direkt ser fram emot, men man lär sig nått av alla klasser så det är bara bita ihop! Ingen sång imorrn heller, tråkigt, men det betyder SOVMORGON och jaa tack!

Nu är det matlåda, cougartown och dusch!


Hon är så sjukt bra!

I'm out!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0