Bara du, allt jag behöver nu.

Nu har man tvättat klart, PUH! Förenade nytta med nytta (och nöje) och övade sång nere i tvättstugan, mycket mer isolerat så perfekt!

Fick lite bilder ifrån möhippan så här kommer en liten uppdatering därifrån :) Och nu är det heller inte särskilt långt kvar till själva bröllopet, sjukt spännande! Jag är så himla glad för din skull vännen!

Emma lite halvtchockad och nyvacken, men visst verkar hon glad iaf? :D


Den bästa minen på hela dagen då Emma insåg vad hon skulle få göra, sjunga i studio, något som hon verkligen älskar (A)

Det är de bilder jag bjuder på idag ;)

Har en liten ny idé till bloggen så det kommer snart!

I'm out!


Kommentarer
Postat av: Emma

ha ha sista bilden visat rätt bra hur jag kände mig där i studion!! Ses på lördag!!! =)

2010-09-15 @ 12:47:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0