Beautiful disaster

Jaa gissa vad jag gör en tisdag, joo som vanligt övar jag sång då det är sånglektion imorrn. Imorrn har jag tänkt slakta Beautiful disaster av Kelly Clarkson, ville ta något som inte känns lika naturligt att sjunga och den känns som en utmaning då den är både power men en så finkänslighet i, man kan inte bara dra på som jag gärna gör när jag sjunger. Ska bara hinna lära mig all text också :P Eftersom jag valde låt nu så är det bäst att plugga på.

Helgen då, helgen var verkligen helt underbar! I fredags blev det lite dansträning, middag hos min absolut finaste med hans kompisar vilket var supermysigt! I lördags jaa då var jag på det absolut underbaraste bröllopet någonsin, Emma och Marcus var så himla fina och de bara strålade av lycka! Stannade på Bjärka Säby tills på söndagen och åt frukostbuffé med alla och sen hem och myste med pojkvännen och min älskade mamma. Hann besöka syrran och hennes familj också och hälsa på deras kattunge! En ragdoll har dom skaffat och snacka om söt!


Titta på de blåa helt underbara ögonen!  :D


Inte direkt smickrande bild på mig, men titta hur avslappnad han är! Helt sjukt söt!

Nee nu tillbaka till sången, bilder ifrån möhippan kommer snart och förhoppningsvis även bröllopet :D

I'm out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0