Blåtira

Har inte haft så mycket för mig efter skolan, var sjukt trött så åkte hem direkt, eller njae handlade mat på vägen.
Fysen i skolan gick bra idag, försökta kämpa mig igenom det mesta :P Baletten var också sjukt bra och musklerna har fått sig en omgång, jag känner direkt skillnad på hållningen när jag dansat balett. Jag som ALLTID hänger i svanken känner redan skillnad i att jag automatiskt håller mer i magen efter bara tre veckor!

Har suttit och kollat på top model på datorn, ätit mat potatis, köttbullar och gräddsås, yey! Jag äter inte bara pasta och köttfärssås, bara nästan :P Fick ett ryck och fick för mig att jag skulle pröva att sminka mig med lite tyngre ögonsmink då jag alltid ser ut som jag fått en blåtira eller nått då :P


Mongobild, men för att se lite av ögonen iaf:P


Verkligen ingen bra bild och ingen bra sminkning heller, men tänker att övning ger färdighet, även om jag inte förstår varför jag fick en sån här impuls när jag antagligen inte kommer träna mer iaf:P

I äm out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0