FRUKOST

Sjukt vilken vanemänniska man är, äter typ konstant känns det som, nae vars men med ett par timmars mellanrum, iof gör det att jag inte småäter massor med sötsaker så :)

Idag har jag ätit min första kesomacka! haha dt är helt otroligt, har försökt mig på keso tidigare, men trodde jag skulle spy av bara tanken, klumparna, konsistensen.. Nja, men det var faktiskt riktigt gott på mackan! :D Tog en keso med grillad paprika smak, med basilika och vitlök, MUMS!

Nu måste jag dra till skolan


Det kommer bli fler gånger! YUMMY!

Nu är det dags för balett och Waacking / Klackklass!

I'm out!

Kommentarer
Postat av: vicko

Varför kan du lägga in bilden från webcam men inte jag ? :(

Måste man göra på nått spec sätt med dom ?

2010-09-24 @ 19:47:23
URL: http://viickom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0