Haha vad ska mitt alter ego heta?

Åh, har inte hunnit uppdatera så mycket idag. Hade balett och lyrisk jazz idag på grund av dubbelbokning :P Även sång då, förlåt att jag tjatar, tycker bara att det är så sjukt kul, jag får äntligen göra något jag drömt om hela mitt liv!! :D Efter skolan drog några från klassen och fika på John Chris, gissa vad jag tog? Jaa en latte med hasselnöt :) haha Mycket mycket trevligt. Följde även med Carro och Cissi två i klassen till danscenter och tog Waacking klass för Malin Emmoth, sjukt duktig tjej som vann streetstar i house i år tillsammans med Maggie Aulin!
Waacking är en dansstil som från början är en discodans, med inspiration ifrån allt i modevärlden bland annat och detta gör att den kan upplevas som väldigt divig och då har Malin ett knep, hon har skapat sig ett alter ego, LOLA, så det är Lola som gör alla dessa extravaganta rörelser! haha det roliga är att man verkligen ser skillnaden på när det är Malin som dansar och när LOLA kommer fram:P

Så eftersom jag vill fortsätta dansa Waacking så behöver jag också ett alter ego, några förslag på namn? Hjälp tack! haha


Den här killen är sjuk! Men man jobbar jättemycket i ytterlägen men det där är inte mina ytterlägen kan jag säga:P

Sjukt kul är det iaf! :D

Nu är det matlagning och dusch som gäller!

I'm out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0