Helg!

Åh vilken härlig helg jag har haft! I fredags blev det mys med älsklingen samt ta hand om min kära mor som inte mått så bra (något som inte tillhör det härliga av den här helgen, men nu mår hon liiite bättre iaf) och lördagen var en heldag med spännande grejer då jag inte alls har varit i Sthlm den här helgen utan hemma i Linköping för möhippa för världens bästa emma! Gud vilken rolig dag vi hade! Tänkte ladda upp lite bilder ifrån det men kameran ville inte så det kommer senare! Idag har jag legat och myst med min johan, packat, vatt me mamma, hälsat på pappa och nu sitter jag här och ska packa igen.

Imorrn bär det av till Tdl och vårdcentralen och sen till frisören för att fixa utväxten! Sen bär det av till huvudstaden igen med två stora resväskor! Shit vad grejer man har när man börjar packa ner allt!


Är så himla glad för din skull vännen! :D My "big sis" is getting married!

Nu är det sovdags! I'm out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0