Jag vill ha fredag idag

..  men vänta lite, det är ju faktiskt fredag!! :D Det innebär Waacking och jazz!!! Och sen hem till Linköping, vilket tar 3 timmar eftersom det inte fanns några biljetter kvar typ, så fick ta buss istället för tåg, men men huvudsaken är att jag kommer hem. Ska till Johan ikväll för att äta middag med honom och hans närmaste kompisar då han snart åker till Asien i fyra månader pojken min! Jag är superglad för hans skull och är exalterad, men bävar inför den dagen, vet redan hur dåligt jag kommer må, men han kommer ju hem igen. :)

Såg att Christina Aquilera, Cher och Kirsten Bell kommer med en ny film, Burlesque. Jag tycker den verkar sevärd, känns dock lite som att dom gör en sån typ av film för att Moulin Rouge soundtracket blev så stort, speciellt om Christina Aquilera, de kan ju inte direkt göra en ny Moulin Rouge, men självklart ska den ses, dans och sång, det är ju det bästa!



Och hur snygg är inte Christina i den här stilen?

I'm out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0