lalalalalalaaaa

Jaa sången idag gick faktiskt över förväntan med tanke på hur nervös jag var! Men sjukt kul var det iaf, förutom ångesten innan och när spänningen släppte efteråt haha :P Baletten var sjukt jobbig, men skönt när man får jobba! Och wackingen i högklackat var riktigt rolig!! Nu väntar jag på robban för sen blir det TACOMYS hemma hos Emma och Anton! Mums!


Bjuder på en bild ifrån förra tacokvällen (måndags) haha Lånade bilden av ira!

Gud vilket tråkigt inlägg men iaf. Nu har jag ätit upp min chokladkaka också.. Men inte mitt fel, Anna (sånglärarn) säger att man ska unna sig något när man vågat göra  nått nytt haha ;p Det var dagens ursäkt, men hon säger faktiskt de:P

Nee nu lite top model tittande innan jag drar till Emmapemma!

I'm out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0